Jumaat, 18 Mac 2011

5.15


lama gak dah aku tinggal blog ni. busy busy busy. mungkin itu masalahnya yang utama =="

setelah sekian lama "laptop kuat" aku buat hal, AKHIRNYA sembuh jugak dia dari penyakit "TIAP TAHUN MINTAK TUKAR MOTHERBOARD" nya. haha. kalau nak dikira-kira balik, dah boleh beli high spec pc dah kot repair benda alah ni. tapi apa nak buat, sayang beb. hadiah dari mak aku. sebut pasal mak, rindu lak masakan mak aku kat kampung. argghhhhhhhhhhhhhhhhhhh demm.

apa khabar gamaknya orang-orang ipoh? macam dah lama sangat plak rasanya tak balik. walaupon baru 2 bulan. haha. tapi still rasa lama. cuti semester ni aku dah register untuk short sem. 2 bulan cuti aku semester ni bakal melebur la nampak gayanya. berkorban beb. apa nak buat. direct setahun la aku duk sini. =="

hujung minggu kat college aku ni memang susah nak dapat masa berehat. dah macam taking back sunday lak. tapi ni lain skit la. "TAKING MY SATURDAY AND SUNDAY". gosh.












mocking bird
-background music-