Sabtu, 23 Oktober 2010

Pontianak 3 Second

Dalam satu kampung, 3 ekor pontianak set satu pertandingan nak tentukan siapa yang paling hebat menghisap darah. pastu diorang set masa dengan tempat yang sesuai. tiba hari pertandingan 3 ekor pontianak tersebut berkumpul di tempat yang telah di tetapkan iaitu di atas puncak bukit.



Pontianak A : aku yang paling hebat antara kita bertiga.

Pontianak B : mana boleh. kalau kau betul-betul hebat. kau buktikan pada kami.

Potianak C : setuju!




pontianak A pon berlalu pergi untuk menunjukkan kehebatannya. dalam tak sampai 30 second dia patah semula ke puncak bukit dengan muka yang penuh berdarah.




Pontianak C : hebatnya kau. cepat betul kau menghisap darah. kat mana kau hisap tadi?

Pontianak A : kau nampak rumah tu?

Pontianak B & C : nampak!!

Pontianak A : rumah itu la aku pergi tadi. tak sampai 30 second habis aku kerjakan.

Pontianak B : arghhhh...aku lagi hebat. mari aku buktikan.

Pontianak A & C : silakan.




pontianak B pon berlalu pergi untuk menunjukkan kehebatannya. dalam tak sampai 15 second dia patah semula ke puncak bukit dengan muka yang penuh berdarah.




Pontianak C : hebatnya kau. cepat betul kau menghisap darah. kat mana kau hisap tadi?

Pontianak B : kau nampak kampung tu?

Pontianak A & C : nampak!!

Pontianak B : kampung itu la aku pergi tadi. tak sampai 15 second habis aku kerjakan.

Pontianak C : arghhhh...aku lagi hebat. mari aku buktikan.

Pontianak A & B : silakan.




pontianak C pon berlalu pergi untuk menunjukkan kehebatannya. dalam tak sampai 3 second dia patah semula ke puncak bukit dengan muka yang penuh berdarah.




Pontianak A : hebatnya kau. cepat betul kau menghisap darah. kat mana kau hisap tadi?

Pontianak C : kau nampak pokok tu?

Pontianak A & B : nampak!!

Pontianak C : tadi aku tak nampak!

3 ulasan:

born82 berkata...

Pontianak C la last tu..

nice cerita ni.. mana kebas?

Hazwan A. berkata...

ni dulu member aku crita
tapi die crita lagi feel la mok

born82 berkata...

tak se feel cerita buku telepon tu kut